FANDOM

Peroutovské hrabství je mikronárod ležící v Evropě s minimálním obyvatelstvem a rozlohou. Veškeré informace, které zde budou poskytnuty o vládě a zřízení, budou aktuální k vydání čtvrté ústavy (plánováno na září).
Peroutish flag

Význam barev: lidské oko vnímá červenou, zelenou a modrou barvu - které spojí do bíle (RGB)

Parlament Editovat

S novou ústavou by se měl Parlament dělit na Dolní, Střední a Horní Parlament.

Dolní Parlament Editovat

Dolní Parlament navrhuje zákony a na základě počtu čtení i posílá zákony k souhlasu dalších institucí.

Střední Parlament Editovat

Střední Parlament má právo z jedné třetiny odsouhlasit zákon na základě nadpoloviční většiny přítomných. Dále řídí Státní fond a Nejvyšší státní úřady. Předseda Dolní Parlamentu se stává premiérem země.

Horní Parlament Editovat

Horní Parlament má právo buď odsouhlasit zákon (z jedné třetiny; na základě nadpoloviční většiny přítomných), nebo ho neodsouhlasit (z jedné třetiny; na základě nadpoloviční většiny přítomných) anebo uplatnit absolutní veto (na základě nadtříčtvrtinové většiny přítomných). Poté má Dolní Parlament právo Horní Parlament přehlasovat.

Mezi(mikro)národní vztahy Editovat

Jednoduše řečeno: žádné. Jelikož jde o relativně mladý mikronárod, zatím nebyla předložena žádná smlouva s jiným mikronárodem. Přesto bychom byli rádi, kdybychom se dostali do Společnosti mikronárodů, která by odstartovala naši zahraniční politiku.

V síti Wikia

Náhodná Wiki