FANDOM

TK Group Holding s.p.
TK
Právní forma Státní podnik
Založeno začátek roku 2006
Zakladatel Tomaţ Kracík-den
Sídlo Kaywokki, Mekniy prefecture, KMV Meknijsko
Oblast výroby média, robotika, informatika, potravinářství, státní správa
Vyráběné produkty Pixel OS, roboti řady PowerBot a Apuroid, Vo*tka a jiné potraviny, NT Corona a mnoho dalších
Provozované služby NT News 24, NT Corona, NT Radio 24 atd..
Počet zaměstnanců 12 lidí, 1 PowerBot a-2
Majitel Coronská konfederace
Slogan Taki izae kyoohva

TK Group Holding s.p. byla mezimikronacionální korporace vlastnící skoro všechny meknijské firmy a služby, která ovládá všechnu meknijskou výrobu.

NTV CompanyEditovat

NTV Company je společnost zacházející z médii, mezi divize patří NT Corona, NT Radio 24, NT Československo, NT News 24 a TK Publishing.

MIZEEditovat

viz. článek MIZE.

VespotokEditovat

Vespotok je softwarová a hardwarová firma. Vlastní divizi SeOS Mekniss. Spolupracuje se společností Aerosoft na [C-GOV]u.

MIREditovat

MIR (Mekniy institute of robotics), dříve označováno jako TK Sayonara, je společnost vyrábějící roboty. Mezi řady robotů patří řada GYNOID, PowerBot, experimentální řada ARMYBot a nejnovější Apuroid. Mezi produkty bysme mohli jmenovat GYNOID Alisson, GYNOID Adele, PowerBot a-1, PowerBot a-2, ARMYBot 50, 100, 200 a Apuroid Aki.

Nejnovější řada Apuroid je jediná dnes vyrábějící a nahradila řadu PowerBot. Apuroid je složenina ze slov All PUrpose andROID, z názvu vyplývá, že Apuroidy budou využíváni všude, v televizi, v obchodech atd. Nejnovější Apuroid Aki (AP15G) bude mít podobu mladé poloasiatky. Aki bude disponovat obličejem s 4 mi motory (pohyb očí, mrkání a mluvení) v dalších upgradech možná přibude úsměv, otáčení hlavy a funkční ruce. Robot bude pokračováním androidu GYNOID Adele.

VOLTZEditovat

VOLTZ je společnost zabývající se potravinářstvím, mezi produkty patří Vo*tka, Okchula řákypa, Řátypa červe a další..

V síti Wikia

Náhodná Wiki